دغدغه اصلی کسب و کارها  همیشه این است که مشتری را از خود راضی نگه دارند. این امر، مستلزم ارائه‎ خدمات و پشتیبانی مداوم و مستمر است. در این جا منظور از ارائه‎ خدمات مستمر این است که در صورت لزوم و نیاز مشتری، انتظارات او را به بهترین شکل برآورده نمائید. امروزه، مشتریان از برندها توقع دارند که از طریق کانال ‎های ارتباطی متنوعی همواره در دسترس بوده و رفتاری مسئولانه داشته باشند. مشتریان امروزی در مقابل سازمان‎ هایی که انتظارات آن‎ ها را برآورده نمی ‎کنند، شکیبایی به خرج نخواهند داد و سریعاً آنها را ترک می کنند. 

واقعیت این است که میزان رضایت و مشارکت کارمندان در انجام وظایف، با تلاش آن ‎ها برای برآورده ساختن نیازها و خواسته‎ های مشتریان به بهترین نحو، رابطه‎ ای مستقیم دارد. واضح است که برآورده کردن نیازهای مشتریان و رفع مشکلات آن‎ ها به رضایت مشتری خواهد انجامید.

 

برای بهبود سطح رضایت مشتری، لازم است تا به آن ‎ها کمک کنید تا به نیازها و خواسته ‎های خود دست یابند. مهم‎تر این که، باید بازخوردهای آن ‎ها را جدی گرفته و بر همین اساس، اقدامات لازم را انجام دهید. 


cx survey رضایت ,مشتریان ,برآورده ,مشتری ,رضایت مشتری ,ارائه‎ خدمات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده تکنولوژی دنیا کالای ارزان اخبار ورزشی کاج موزیک مرجع اپل و آی او اس ارزان کده ایندکس وب | دانلود با لینک مستقیم