بی ‎تردید شما هم موافقید که تعامل با مشتریان و ارائه‎ خدمات به آن‎ها، مسئولیتی چالش برانگیز به شمار می‎ رود. برقراری ارتباط با مخاطبین، تشخیص درست مشکلات، تضمین رضایت و همچنین، ایجاد تعاملاتی مثبت، همگی از جمله وظایفی هستند که مانند کوه بر شانه‎ های تیم ارتباط با مشتری، سنگینی می‎کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می ‎تواند از سنگینی بار این مسئولیت خطیر کاسته و در فرآیند کمک موثری به شمار رود. 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ابزاری است که اطلاعات مربوط به مشتریان و تعاملات آن‎ ها با کسب و کار را ذخیره سازی می ‎کند. استفاده‎ درست از کاربردهای نرم افزار CRM می‎ تواند در ارتقاء بهره‎ وری کارمندان و بهبود موفقیت مشتری موثر بوده و نقش مهمی ایفا نماید. 

 

یکی از کاربردهای نرم افزار CRM در سازمان ها این است که، با ذخیره سازی اطلاعات و تعاملات مشتریان، فرصتی فراهم می کند تا سازمان ها بتوانند تجربه مشتری (CX) را بهبود دهند، و موجب افزایش سوددهی کسب و کار خود شوند. 


cx survey افزار ,مشتری ,ارتباط ,ذخیره سازی ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ,افزار مدیریت ارتباط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات الکترونیک قضاپی بلاکربلاگ تحصیل در روسیه - بورسیه تحصیلی | تکیه گاه دانش اجرا و مشاوره تور مشهد ابعاد اقتصاد تعمیرات آباد الکتریک پویا انجمن بیوتکنولوژی مـــــن و تــــــو