یافته‎ های شرکت  Nielsen نشان می ‎دهند که برنامه وفاداری مشتری در واقع همان برنامه‎ بازاریابی است که با ارائه‎ پاداش به اران انگیزه می ‎دهد. برنامه وفاداری مشتری در اصل، رفتار را پیگیری نموده و در ازای وفاداری مشتری به برند به او جایزه می ‎دهد. ساده ‎تر این که، میزان و هزینه‎ صرف شده توسط مشتری با آن چه که در مقابل دریافت می‎ کند رابطه ‎ای مستقیم دارد.

برنامه وفاداری مشتری، ارتباط میان مشتری با برند را نشان می ‎دهد. شاید بهتر است بگوییم که این برنامه با ارزیابی شاخص ‎های وفاداری مشتری می ‎تواند روشی برای پاداش دهی و ترغیب مشتریانی به شمار رود که همواره با برند شما همراه بوده‎ اند. دریافت کالاهای رایگان، جوایز، کوپن تخفیف یا حتی محصولات قدیمی‎ تر از جمله پاداش‎ هایی هستند که در برنامه وفاداری مشتری منظور می ‎گردند. با این حال، بهتر است توجه داشته باشید که ایجاد چنین برنامه ‎هایی تنها به ارائه‎ پاداش منحصر نبوده و راهی است که از طریق آن یک برند می ‎توانند روابط خود با مشتریانش را استحکام ببخشد.

در اصل، مطالعات Nielsen نشان داد که 84 درصد از مشتریان، تمایل دارند از برندهایی کنند که دارای برنامه وفاداری مشتری هستند. در عین حال، 59 درصد از مشتریان ادعا نموده ‎اند که گاه‎های مورد مراجعه‎ آن‎ها پیش‎تر هم از این برنامه‎ ها تبعیت می ‎کردند. 

استفاده از برنامه وفاداری مشتری برای هر کسب و کاری در هر ابعاد و هر عرصه‎ ای، مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. 

بنا به گفته ‎ Ankit Runwal، کارشناس امور بازاریابی شرکت نرم افزاری Social Annex، «موفقیت یک برند صرفاً به میزان مشتری بستگی نداشته و شامل مجموعه ارزش ‎هایی است که مشتری در طول چرخه‎ عمر خویش به ارائه‎ آن‎ها می ‎پردازد.»





cx survey مشتری ,برنامه ,وفاداری ,برند ,‎دهد ,ارائه‎ ,وفاداری مشتری ,برنامه وفاداری ,میزان ,nielsen نشان ,ارائه‎ پاداش ,برنامه وفاداری مشتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی دستگاه کارتخوان سیار دانلود رایگان دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت مرکز سخت افزار ایران سلام علیکم ریاضی هزار فلاپو